Producenci
Promocje
Supacaz narzędziówka Oil Slick
Supacaz narzędziówka Oil Slick
Producent: Supacaz
49,00 zł 34,00 zł
szt.
Chwyty kierownicy Supacaz Czarne
Chwyty kierownicy Supacaz Czarne
Producent: Supacaz
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Chwyty kierownicy Supacaz  Grizips Celeste
Chwyty kierownicy Supacaz Grizips Celeste
Producent: Supacaz
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Supacaz L/XL - Gold Bling SupaSox Straight Up SL
Supacaz L/XL - Gold Bling SupaSox Straight Up SL
Producent: Supacaz
69,00 zł 39,00 zł
szt.
Owijka Supacaz Super Sticky Kush Żółta (Neon)
Owijka Supacaz Super Sticky Kush Żółta (Neon)
Producent: Supacaz
149,00 zł 109,00 zł
szt.
Owijka Supacaz Super Sticky Kush Biało-Czarna
Owijka Supacaz Super Sticky Kush Biało-Czarna
Producent: Supacaz
149,00 zł 109,00 zł
szt.
Supacaz L/XL - Coral SupaSox Straight Up SL
Supacaz L/XL - Coral SupaSox Straight Up SL
Producent: Supacaz
69,00 zł 39,00 zł
szt.
Rower Focus WHISTLER 3.7 `29 2019
Rower Focus WHISTLER 3.7 `29 2019
Producent: Focus
2 799,00 zł 2 500,00 zł
Chwyty kierownicy Supacaz Siliconez Niebieskie (Neon)
Chwyty kierownicy Supacaz Siliconez Niebieskie (Neon)
Producent: Supacaz
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Chwyty kierownicy Supacaz Grizips Glow in the Dark
Chwyty kierownicy Supacaz Grizips Glow in the Dark
Producent: Supacaz
69,00 zł 59,00 zł
szt.

Continental opona Grand Prix 5000 Vectran 700c zwijana TR

3_max.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 219,00 zł 249,00 zł 219.00



ilość szt.
Zyskujesz 21 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: Continental
Kod produktu: GP5000_TR

Opis

  • Model: Grand Prix 5000
  • Wersja: Vectran Breaker Black Chili
  • Tubeless
  • Rodzaj: zwijana
  • Rozmiar: 28/25x700
  • Oplot (TPI) : 3/180
  • PSI: 65-94
  • Kolor: czarny
  • Mieszanka: Black Chili
  • Lazer Grip - łatwiejsze pokonywanie zakrętów
  • Active Comfort - płynniejsza jazda
  • Waga: 340g 

Poniżej porównanie wersji GP 4000 / GP 5000 TR / GP 5000 z portalu Tire Resistance:

Porównanie - KLIK.

Po 14 latach od wprowadzenia przez Continental flagowego modelu opony GP4000, przyszedł czas na zaprezentowanie nowości – następcy GP4000. Siłą rzeczy opona, stanowiąca ulepszoną kontynuację czternastoletniego modelu utrzymała ciągłość nazewnictwa – GP5000. To model lżejszy, o zwiększonej przyczepności, z niższymi oporami toczenia oraz wzmocnioną ochroną antyprzebiciową. Jednak co najciekawsze, wzorem Hitchcocka, zostawiamy na koniec – GP5000 to wersja opony bezdętkowej.

Nowa i ulepszona wersja opony GP4000, czyli GP5000, zderza się z czternastoletnią niemalże legendą; wcześniejsza wersja uznawana jest za jedną z najlepszych opon treningowych i wyścigowych. Continental postawiło sobie za cel – poprawienie wszystkich istotnych czynników, wpływających na jakość opony. W ten sposób powstała „następczyni” legendy – GP5000.

Zgodnie z danymi producenta, model ten gwarantuje aż o 12% mniejsze opory toczenia, 20% zwiększonej odporności na przebicie, jest bardziej przyczepna, a w przypadku rozmiaru 25 mm jest ona o 10 g lżejsza.

GP5000 to trzywarstwowa konstrukcja 330 TPI, z mieszanką gumy Black Chili (produkowanej wyłącznie w Niemczech), by znaleźć idealną proporcję, poprawiającą toczenie i przyczepność. Za zwiększenie odporności na przebicia odpowiada pas, zamontowany wewnątrz – Vectran Breaker.

Nowością, w stosunku do poprzedniczki, jest także zastosowanie lżejszej, grawerowanej tekstury na rantach opony, poprawiającą przyczepność na zakrętach – co ciekawe, ma także wpływ na poprawienie aerodynamiki opony. Kolejną nowinką jest zastosowanie w oponie technologii Active Comfort – jest to warstwa elastomerowego materiału tłumiącego wibrację, powstające w czasie jazdy.

Tworząc innowacyjny dla firmy Continental system bezdętkowy firma dołączyła do takich producentów, jak Schwalbe, Hutchinson, Pirelli, Mavic oraz Specialized. Opona ta zawiera wszystkie udoskonalenia, znane z tradycyjnego modelu, zapewniając zarazem o pięć procent lepsze osiągi jeśli chodzi o opory toczenia i odporność na przebicie. Podobnie, jak zwykły produkt GP5000 wersja bezdętkowa zbudowana jest w oparciu o trzy warstwy, ale z 180 TPI, posiada także pas wewnętrzny z materiału Vectran, wzmacniający odporność na przebicie. Także zewnętrzny pierścień opony, zachodzący na felgę, zrobiony został z delikatniejszego materiału, ułatwiającego zakładanie i zdejmowanie opony. Wewnętrzna wkładka opony zapewnia szczelne zamknięcie; po użyciu uszczelnienia do opon bezdętkowych Continental gwarantuje doskonałe uszczelnienie i zatkanie ewentualnie powstałych, małych otworów.

Bezdętkowy system GP5000 występuje także w trzech szerokościach: 25 mm, 28 mm oraz 32 mm. Dostępny jest również wymiar 650 x 28 mm. Continental nową wersję opony testował na szerokiej gamie felg, by sprawdzić, jak zachowuje się na różnych typach obręczy.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl